Laatste week, laatste verslag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dennis Dirkson - WaarBenJij.nu Laatste week, laatste verslag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dennis Dirkson - WaarBenJij.nu

Laatste week, laatste verslag

Door: Dennis Dirkson

Blijf op de hoogte en volg Dennis

13 Mei 2016 | Australië, Melbourne

Hoi allemaal,

De foto's van Brisbane en omgeving staan nu bij het vorige verslag!

Mijn laatste week in Australie zit er bij het schrijven van dit verslag op. Eigenlijk was de planning om mijn laatste week in Kuala Lumpur te verblijven, maar ik koos er toch voor om naar Melbourne te gaan. Nog een laatste keer familie opzoeken en de reis afsluiten waar het is begonnen.

Vorige week donderdag kwam ik aan op Melbourne Airport. Karen en Renny kwamen mij ophalen van het vliegveld. Daarna gelijk naar bed, want het was tegen middennacht. De volgende dag richting de stad gegaan en wat dingen bezocht zoals de grote kathedraal. Vrijdagavond met David, Cath en Luke afgesproken om wat te drinken in de stad zelf.

Zaterdagmorgen vroeg opgestaan. Ik ging samen met Karen en Renny en familie van hun een sponserloop lopen voor de ziekte Freidrich Ataxia. Het was een loop van 15 km, dus een aardige wandeling. Gelukkig zat het weer mee, zoning en 26 graden.
De avond lekker bij Gary en Mary gegeten.

Zondag was het moederdag. Ik had afgesproken om richting Gary en Henny te gaan voor een lunch. Zoals ik wist, pakt Gary hier goed mee uit. Heerlijke gegeten en leuk om de Castricummers weer terug te zien!

Maandag en dinsdag helaas regen... Ik besloot lekker te relaxen. Wat spullen ingeslagen voor thuis en daarna wat films aangezet.
De volgende dag met de trein richting Geelong, om een nachtje bij Margie en Dick te blijven (Margie is een geode vriendin van mijn moeder). Samen met hun in de omgeving van Geelong gereden en her en der gestopt om rond te lopen. Donderdag in de middag weer terug naar Melbourne.

Vrijdag mijn laatste dag, besloot ik om naar de Victorian Market te gaan. Nog even wat laatste souvenirs voor thuis gehaald en daarna mijn tas ingepakt.

Wat gingen deze drie maanden onwijs snel! Ik had het voor geen goud willen missen! Zoveel nieuwe mensen ontmoet, lol gemaakt, dingen gezien en natuurlijk wat familie terug gezien! Ik hoop dat jullie de reisverslagen leuk vonden om te lezen, zo heb ik jullie toch een beetje meegenomen naar het warme Australie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Genoeg om te lezen binnenkort!

Actief sinds 15 Feb. 2016
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 3604

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: