Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Dennis Dirkson - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Dennis Dirkson - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Dennis Dirkson

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 April 2016 | Australië, Townsville

Hey allemaal!

Maandag kwam ik terug in Townsville van een weekend op Magnethic Island. Ik wist dat de anderen reizigers die ik vrijdag had ontmoet nog in het hostel waren. Altijd goed en leuk om te weten dat er nog bekende zijn. Maandagmiddag had ik niet super veel gedaan, meer een beetje de stad verkennen en langs de boulevard gelopen.
Maandagavond met Manon, Dimitrie, Camilla, Ryan en Karina wat gedronken. Manon komt uit Frankrijk en spreekt Engels alsof ze jaren in Australië heeft gewoont, inplaats van 7 maanden reizen.
Dimitrie en Karina komen beide uit Nederland, Camilla uit Italië en Ryan uit Brisbane.
Een gezellige club zo bij elkaar.

Dinsdag vroeg in de ochtend (half 5!!) opgestaan om met Karina de zonsopgang te bekijken. De beste plek hiervoor is Castle Hill. Vanaf het hostel ongeveer 45 minuten lopen. Omdat het vroeg in de ochtend was en nog vrij donker, hadden we een zaklamp mee voor wie weet wat er allemaal over de grond kruipt (slangen etc).
Eenmaal op de top was het nog even wachten en rond kwart over zes kwam de zon op en werd Townsville langzaam verlicht. Een mooi uitzicht!
Dinsdagmiddag was ik samen met Manon en Dimitrie naar het Aquarium gegaan en de zeeschildpadpaddenopvang.

Woensdag waren we de hele dag op 'the strand' de naam van de lange boulevard waar je kan zwemmen. Lekker genoten van de zon!
Donderdag was het helaas de hele dag regen en zijn we maar naar de bioscoop gegaan: The Jungle Book! Super leuke film!

Vrijdag vertrek ik alweer uit Townsville om mijn laatste week alleen richting Airlie Beach, Whitesundays en Hervey Bay te gaan.

Foto's volgen snel!

See ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Genoeg om te lezen binnenkort!

Actief sinds 15 Feb. 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 3619

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: